:)

Nu har vi sett 2 avsnitt av true blood och jag dör.

Jag är nog världens mest lättskrämda person tror jag, vågar knappt lägga mig i sängen själv även fast B är i lägenheten, eller när jag kommer hem när jag jobbat natt måste hela lägenheten vara tänd för att jag är så rädd :P Haha! Så jag ligger rätt mycket under kudden så får Björn berätta vad som händer. Men bra är det iaf, så mycket jag ser ;) Hehe!

Nu ska vi se ett till avsnitt sen blir det sängen för oss!
Imorgon jobbar jag 9.30-17 så behöver inte gå upp före halv8:) (måste fara 1h&15min innan jag börjar....) Måste faktiskt erkänna att jag längtar lite, trivs så sjukt bra på det dagiset jag är på! Sen på kvällen blir det promenad med Elin, länge sen så det passar alldelens perfekt:)



en god natt önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0