fre.

Trots att jag är sjukt trött och ska jobba natt inatt, så är jag glad, lycklig!

Jag vet inte varför, det bara kom idag, ett luckorus. Jag brukar alltid vara sur som attan efter jag slutat jobba, men idag bubblade jag av glädje. Är det helgen eller vad? Jag ska ju trotsallt jobba i helgen!

Hursomhelst, hoppas det håller i sig hela natten:)

Innan jobbet blir det fredagsmys med idol, älskar att det är något bra på tv på fredagar!!

Nä, nu ska jag dammsuga en snabbis sen sätta mig i soffan!


SAKNAR ER......

.......

och vår galna helg!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig också. Snart ses vi gumman :)

2009-10-23 @ 20:48:54
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0