höstmys

Jag älskar hösten, sommaren i all sin ära! Speciellt när det är Fint väder så man kan sitta ute och käka, sola och bada, sitta på uteserveringar osv. Men hösten är Mysig, du kan sitta inne och mysa ner dig i soffan på kvällarna med massvis med tända ljus utan att ha dåligt samvete över det fina vädret, du kan njuta av den kalla luften som värms upp av solen.

Jag älskar dedär när man kommer hem och det börjar bli mörkt och man kan tända ljus över hela lägenheten, det är så sjukt mysigt. Bs mamma hade alltid ljus tända när vi kom hem efter skolan/på kvällarna och jag älskar det verkligen. Sen att det är så otroligt härligt att gå ut och gå när det är småkallt men inte för kallt och bara tänka. Haha, okej. Nu låter jag som nån jäkla, jag vet inte vad. Men ni fattar, jag älskar hösten! Fast inte när det börjar komma till november och det regnar konstant och är grått och trist överallt. men tills dess ska jag njuta:) För sen kommer underbara december!



Nu kommer B snart hem, och jag sitter här i mössa och gömmer mig!
Det ska jag nog fortsätta med hela dagen:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar också hösten! Igår köpte jag en typisk "höst-promenad"-jacka. Vill ut och gå nuuu, men Pontus sover :P

2009-10-04 @ 09:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0