lör.

Den gången jag Verkligen behöver sova längre än till 11 Gör jag det, TACK :D :D

Sov ända tills 1 idag, vilket är 7h sömn! Det behövs till ikväll. Jobbar 23-05, men innan det ska vi på middag hos jea & niklas. Och innan det ska vi på IKEA, handla ännu mera ljus, vi misbrukar seriöst ljus i detta hus ;) Sen massa andra saker som vi har på listan! Det var min tur att bestämma vad vi skulle göra så :D

Gårdagen gick iallafall BRA, förrutom vissa idioter. Men det gick ändå bra.

Nu ska vi äta sen fara, ha en fin dag:) Pussss

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad skönt för dig:) Du behövde verkligen sömnen. Haha detsamma med oss måste jag säga. Men nu när det är höst är det så mysigt att ha massa ljus tända:) Köp doftljus! Lycka till på jobbet ikväll! PUSS RARING.

2009-10-10 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0