lör.

Vaknade imorse, först 10 sen 12.39, hur skönt var inte det efter att gått och lagt sig 06.00! Dock inte lika roligt att vakna med jäkla halsont och massa hosta. Under dagen kom lite feber med i bilden också, hoppas att den är borta tills imorgon!

Vad har vi gjort idag då. Jag har gått en härlig promenad och pratat massa, duschat, avfrostat frysen eftersom vi ska till Sverige och handla imorgon. Massamassa kött! Nu har vi nyss sett the proposal, den var bra! Nu ska jag lägga mig med täcket i soffan och mysa ner mig.


bästa dagen i mitt liv, lyckan var obeskrivlig.


måste säga att jag är avis på er som har den kvar, och balen!
vill göra det igen och igen och igen! det går inte ens att beskriva.

fast skolan kan jag skippa, iallafall för nåt år:)

Kommentarer
Postat av: Philippa

Bara stört att jag och Matte också såg The Proposal igår. Hahah! :)

2009-10-25 @ 09:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0