mån.

Ny vecka, heja!

Gårdagen avslutades med svenska hollywoodfruar tillsammans med e&p, haha ja! Vad ska man säga? Jag tror jag inte säger nånting helt enkelt:) Sen upp extremt tidigt imorse, fara iväg till jobbet, komma hem, gå på promenad, se true blood, äta, slappa, äta lite mer, lite mer true blood. Ja, det är väl det:)

Imorgon blir det bara : JOBB! Först 7-14.30 sen 16-24, heja säger då jag! Men då är jag å andra sidan ledig på fredag:) Underbart! En helgdag ledig, man tackar! Snart blir det dock till en vana och jag längtar verkligen att slippa gå och lägga mig 6 varje helg och vakna vid 11 och vara hur trött somhelst, vilket innebär en grinig jennifer! Och det gillas inte, hehe!!

Nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0