mån.

Vilken bra dag det har varit :)

Trött, visserligen. Men nog gick arbetsdagen i rasande fart och kvällspromenaden med elin var riktigt härlig. Sen att falukorven i Norge smakar som skolans svettkorv, fast 10 gånger värre är en annan femma, fick ju iaf en ceasarsallad istället:)

Nu ska jag lägga mig bums i säng, har sen vakt imorrn igen så jobbar 9.30-17. Stänger Helt själv imorgon, hatar att låsa osv. Måste alltid kolla allt 2104393284325gånger :P Kontrollfreak är vad jag är!

Nä, hoppas ni haft en bra dag. Godnatt:)


jag saknar er massamassamassa. jag saknar oss, bästa minnena!!!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att vara inkluderad ..

2009-10-05 @ 23:33:00
Postat av: N

Ja det är det, just nedanför oss typ:) Jaha, men hon jobbar inte just i den salongen?

2009-10-06 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0