powernapen var min räddning

Haha, ja nästan så var det! Vi la oss i soffan kring 3, etfer att jag putsat våra fönster. Somnade till lite grann då och då. Drömde en sjuk dröm om att jag skulle gå skola i Umeå, men bo här på helgerna. Vaknade sedan strax före halv6! Nu är jag en ny människa:) Nästan iallafall..

Sitter precis och äter min middag - fil, ägg och lingongrova. Inte blandat då men ja ni förstår. Björn åt tacogratäng men jag ville inte ha, ni som känner mig vet nog att jag hatar rester. Ibland går det ner, ibland inte. Och idag går det inte ner!

Om 6 dagar är mamma här, känns helt sjukt. Har liksom inte träffat henne på 5 månader!!! Det är galet!
Vi ska nog bara ta dagarna som de kommer, vill inte planera alltför mycket. Men lite planer har vi iaf, ska blanda annat ut och käka på lördagen med elin & hennes mamma + b&pontus! Sen gå på stan osv.

B sitter & ser harry potter, men jag är inget fan så jag sitter här istället.
Men ska nog krypa ner i soffan tillsammans med han ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0