sjuka drömmar

Alltså. vad är problemet med mig och mardrömmar nuförtiden?

Nyss drömde jag att det bodde en demon eller vad fasen det var. Inatt drömde jag också en sjuk dröm. Drömde först att philippa & matte överraskade oss med att komma till oslo (=världens lyckligaste tjej), jag och philippa grät ikapp, haha! Men sen började världens jäkla mardröm. Jag var typ förföljd av nån farlig liga, men samtidigt skulle jag spionera på dom och de ville döda mig eller hur det nu var. läskigt var det iaf, vaknade med hög puls, hehe! Heja!

Nä, nu ska jag läsa veckorevyn:)
Nyss käkat päron och kiwi + varm choklad!

Ska försöka övervinna mig själv genom att inte äta NÅT onyttigt mån-fre denhär veckan. Dvs, ingen läsk/saft eller vad det nu kan vara, kakor, godis, glass osvosv, ja ni fattar. nada, okej varm choklad, visst det är socker, men det gills inte ;) Det jobbigaste är att vi har MASSOR hemma, godis från sverigebesöket (dvs 2kg färskt svenskt godis), pepparkakor, kanelbullar, chips osvosv, haha. Så det är en utmaning i sig, speciellt när B sitter bredevid och käkar för fullt den jäkeln! Har alltid haft en jäkligt dålig vana att "småäta" när jag är hemma och jag hatar det. Trots att man är mätt så vill man ha nåt. Men då är frukt bra:) Detta gör jag då bara för att bevisa för mig själv att jag klarar det!

Imorgon blir mnog tuff, eftersom jag jobbar dubbelt och på jobbet brukar man liksom bara ta lite cola när man är törstig osv. Men imorrn ska jag försöka hålla mig borta! Eller nä, jag SKA! Önska mig lycka till ;)

Nä, vveckorevyn vare ja.....


mycket bal-och studentbilder nu på slutet, men jag saknar det!!!!


skolavslutning -08. saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: N

Fan fan fan mig. Det skulle jag ha kommit ihåg. Förlåt gumman att jag inte tänkte på det. Men gjort är gjort. Om jag vet någon som ska köpa kort så ska jag meddela att du finns. Puss

2009-10-28 @ 00:30:30
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0