sön.

Godmorgon:)

Hur skönt var det inte att ställa om klockan inatt och sova en timme längre? Eftersom att jag inte mådde bra alls igår så sjukanmälde jag mig på jobbet så jag låg i soffan med täcket heeeela kvällen, med undantag av några gånger då rastlösheten kom ikapp mig. Sen somnade jag och väcktes av B efter några timmar då han skulle gå och lägga sig så då flyttade jag mig till sängen!

Vaknade vid 9, riktigt utvilad. Minns inte senast det hände eftersom jag jobbat natt ALLA helger sen jag började på dagis tror jag, med undantag för när pappa&anna var här + natie&matilda. Och om två helger är mamma här!!! Har inte träffat henne sen vi flyttade hit, 5 månader!! Det är SJUKT! Hittills har jag gått och längtat varje dag tills vi ska hem och inte njutit särskilt mycket av att vara här. Men nu de senaste veckorna har jag kunnat njuta också. Om precis en vecka kommer jag ha mer tid och framförallt ork för annat, som vänner, träning, festande, shopping osv. Visst, jag kommer inte tjäna lika mycket. Men kommer jag må bättre? Oja. Men jag kommer sakna alla på BK:( Som tur är finns de ju kvar, det är inte som att de flyttar!

När vi kommer hem till jul har jag inte träffat Philippa på över 6 månader, det är nog den största skillnaden med denhär sommaren. Förut umgicks vi iprincip varje dag på sommarloven. Saknar henne massor.. Och alla innebandybrudar, saknar klassen, vårt lilla "gäng" osvosv.. Ja, ni förstår! Det är mycket jag inte har här, men samtidigt har jag lärt mig att uppskatta mer när vi bor här. Och jag trivs mer och mer för varje dag som går:)

Nä, väcka liv i Björn var det. Allt är i sin ordning ;)

Kommentarer
Postat av: Philippa

Jag saknar dig stört mycket också. HELT SJUKT. Men jag har en bra nyhet!!! Igår fick jag min moppe sålt, och nu är hela bilen betalad. Så nu har jag inga monsteravgifter i månaden, så nu kanske jag hinner komma innan ni ska hem???? :D

2009-10-25 @ 09:58:19
Postat av: natalie

sömntutan:) Jag tror det kommer bli bra för dig att sluta på BK. Som du själv säger, du kommer att må så mycket bättre och orka så mycket mer. Puss:)

2009-10-25 @ 09:59:20
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0