söndagkväll

nu är helgen över och en ny jobbvecka väntar, börjar inte före 9 imorrn & eftersom B är sjuk kan jag ta bilen:) Får inte sova mycket längre men lite iallafall, och slipper oroa mig för att dendär jäkla t-banan är sen. Den var sen 3 av 3 gånger förra veckan, vilket gjorde att jag kom sent till jobbet...... Förhoppningsvis är det inte jättemycket trafik så jag kommer försent imorgon. Men far 50 min innan (tar ca 15-20min att köra) så BORDE jag komma i tid. Men säkert, bara för att det är jag kommer det ha hänt något så jag blir sen, såklart!

Nä, nu ska jag inte tänka så! Då har jag ju bil hem också:)

Nu ska jag lägga mig och mysa i soffan med älsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0