städtant nästa?

Har nyss torkat alla skåp, lådor osv i köket nu, ovanför kylskåpet osv osv.
Detta fick jag liksom betalt för att göra för 6månader sen, haha!

Men det är inte lika jobbigt när det är ens egen lägenhet :) då vill man ha rent och fräscht!

Är på liiiite bättre humör nu, ska klä mig och gå ner mot stan. Lämna in timlistan och kika i lite affärer. Har 600kr att leva på till nästa fredag då jag får lön. För nu la jag undan 4000kr , så inget onödigt köp nu. Sen ska matilda ta över mitt USM-kort, tacktacktack!!!!!!

det har iallafall gått BRA med min inteätaonyttigt-vecka. Dock var jag jääääkligt sugen igår när det stod en HEL långpanna med mockarutor i personalrummet. men jag höll mig:) Ska fortsätta med det, att inte äta nåt onyttigt på veckodagarna. Känner mig duktig:) Sen ska jag och elin gå in till SATS om 1 vecka så ska vi se om det går att fixa kort, utan att jag måste ha 12månaders bindningstid, för isf köper jag kort på en gång! Jag vill träna, och inte bara själv hemma, utan gymma, gruppträning osv! Älskar det:)

Nä, nu ska jag klä mig, sitter fortfarande i pyjamas........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0