tis.

Okej, idag är jag TRÖTT! Tur-dag på dagiset innebär, massa skrik och stoj, slitna barn som man måste dra hem, nästan iallafall, trötta barn som gråter osv. Ja, man är rätt slut, känns som att man sprungit ett maraton ungefär, haha okej inte riktigt men. Somnade iallafall till när jag hade lunch, fy bubblan säger jag. Dock så älskar jag tur-dagarna. Det är härligt att vara ute nästan hela dagen:) Om man har varma kläder dvs.....

Gick hem från stan medan jag lyssnade på snabba cash, ljudboken. har aldrig orkat läsa den men b har den på iphonen så då passar det bra, älskar att lyssna när man är ute och går, blir helt fast och vill inte gå hem:) hehe..

Ikväll har vi ätit Bs familjs special bacon-pasta som är GUDOMLIGT god. Vi har bara ätit den 1 gång tidigare i Norge så det var ett kärt återseende:) Sen har vi besökt de desperata hemmafruarna också, det var göööööy.

Nä, nu ska jag gå och "tycka synd om" min stackars "sjukling" som det är SÅ synd om.... hehe ;) killar alltså...


jag och min sjukling! okej, mina ögoin såg psyko ut men....

Kommentarer
Postat av: Jea

Sjukt fina! :)

2009-10-27 @ 20:45:35
URL: http://jeaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0