tors.

Trots sliten som attan igår på grund av dubbeljobb så var sista passet inte sååå jobbigt. Får nog tacka mina "kära" arbetskamrater för det, och maritas mac, hehe..... 

Idag var jag dock sliten, men inte lika som jag trodde eftersom jag fick 5h sömn! Skönt:) Helgen bjuder på....jobb, jobb och ett sverigebesök för att handla massamassa mat (KÖTT!!!!!)

Kvällen blir baaaara lugn, efter att ha varit ute i över 2h i streck så var jag som en ispinne, övervägde promenad. Men ni kan ju gissa vad som lockar mest i detta tråkiga väder, soffan med tända ljus eller promenad ensam UTAN musik (ipoden är urladdad)..... svår fråga.


att man möts av detta efter en 15hs arbetsdag höjer humöret 283947237842, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0