tors.

Gårdagen gick faktiskt BRA och snabbt för den delen, riktigt skönt:)

& eftersom jag säkert inte kommer få jobba idag (det är höstferie i norge, vi har det ju senare, v44 eller vad det är) så var det bra att jag jobbade igår. Sen om jag skulle få jobba skulle det vara ett stort plus:) Man vet liksom aldrig när de ringer. Så jag kan inte gå ut och gå, inte göra nåt förrns typ halv 10. Det är det som är jobbigt, att de ofta ringer samma dag och frågar om man kan jobba. Och sen att man ska leta upp adress och vägbeskrivning (ni som känner mig vet på vilken nivå mitt lokalsinne är.....)

Om jag nu inte får jobba idag ska jag nog, hmmm... Gå och handla, städa lite, gå en promenad, kanske ner en sväng på stan och handla en t-shirt som jag sett, se oth+gossip+andra avenyn, se idolavsnittet från igår kanske osv.

Vet inte om jag ska äta frukost nu eller sen, om de ringer måste jag skynda mig men annars vill jag ut och gå först! Dock är inte vädret det bästa, det regnar och är 5 grader ute, heja! Men nu när jag inte jobbar dubbelt hela tiden ska jag börja röra mig varje dag. Blir sjukt jobbigt när man är ledig en/två kvällar i veckan, då är man helt död! Men nu börjar jag få energi igen:)


Såhär höstigt & fint var det i tisdags vid älven:)




På språng ;)

Nä, nu ska jag rulla tummarna eller nåt en timme till för att vara säker på om det blir jobb eller inte! Ni får ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0