Bildregn


Älskade ni!!


Vi hade verkligen mycket att ta igen!!


Shopping blev det också, massor av shopping!


sen startade festen!!


efter krogen: en shot absolut peach, en shot baileys, SEN vatten!


och ja, det slutade på golvet....med ostepop som de heter i norge....

Resten av bilderna får ni imorgon eller nåt:) Har mängder, fast filmerna är nog roligast.... Men de håller vi för oss själva. Skrattar så jag gråter varje gång, hahahahah....... Vad säger ni tjejer, hade hon klittan på plats eller? ;)

Själv håller jag på att bli sjuk, känner mig varm, har ont i halsen som tusen och huvudvärk på det. Inte mera tack!!!! Ska sova nu, godnatttt!

Kommentarer
Postat av: N

Hahha alltså. GE MIG! Helgen gick påtok för snabbt. Vi ses i sthlm? JA, visa inte videorna för någon. men kan konstatera att hon hade klittan på plats och att björn öppnade död;) Haha.

2009-09-17 @ 23:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0