.

jag hatar hatar hatar att säga hejdå och veta att man inte kommer träffas på 3 månader.

Jag är en riktig lipsill när det kommer till att säga hejdå, trodde jag skulle kunna hålla mig. Men icket!
Men jag är ett minne rikare som jag kan leva på ett tag:) Har haft världens bästa helg med massa restaurangbesök, sightseeing, shopping, skratt, gågågå osv. Min pappa är allt bra han:) & Anna också för den delen!

Om lite mer än en månad kommer mamma och hälsar på också!! längtarlängtarlängtar!

Bilder kommer troligast upp imorgon (batterierna dog idag) så då blir det bildregn igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

trivs du ens i oslo? =O det ända du skriver om är ju hur mkt du saknar eller längtar efter dom hemma eller hur ledsen du blir när alla åker hem varför flyttar du inte hem då?

2009-09-27 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0