I'M HAPPY!!!!!

Jag är så glad så det kliar i hela kroppen!!!!!!!

varför? Jo, för att på torsdag kommer natalie och matilda + pojkarna :D :D :D Kan inte bli bättre, eller jo! JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN!!!!! I love it! Åh så bra:)

Sen har jag precis klickat hem en ny kamera, eller ja. Ska bara trycka på skicka iväg beställningen :P


Så ser den ut. Canon IXUS 110 IS heter den iaf!
Kollade på recensioner och den hade fått bra betyg så jag hoppas på det bästa,
slutpriset blev rätt dyrt, menmen! Vill ha en bra fungerande kamera så:)

Ikväll ska vi till e&p på middag, blir mysigt:) Sen imorgon ska vi på bio med jea&niklas, fick en gratis biobiljett från jobbet så det passar perfekt =)

Nä, nu kom b ut ur duschen! Vi hörs när jag har tid!

Justja, måste bara berätta (inget viktigt men) att jag köpte mig en spikmatta igår. Det stod att om man var stressad, spänd, hade huvudvärk, svårt att koppla av ,trött hela tiden så var den något för en. Alla symptom passade in på mig. Låg 10 min idag och det är riktigt skönt efter ett tag!

Ja, vi hörs! Hadeee




Haha, hade ingen bättre bild på oss 3! BÄSTA :D

Kommentarer
Postat av: N

Alltså ÅH. Kan knappt leva, längtar så himla mycket och vi kommer ha så jävla roligt!!!! Helt amazing. Saknar dig min bästa vän.

2009-09-05 @ 16:33:30
Postat av: N

Riktigt fin kamera också!!:)

2009-09-05 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0