mera bilder

En sjuk jennifer som knappt kan själva något förutom rinnande saker som varm choklad stannade hemma från jobbet idag. Om jag mår sämre än såhär stannar jag hemma från jobbet ikväll med, annars ska jag försöka härda. Är ju inte så bra att vara kring barnen om man är sjuk så de smittas också.. Men just nu sitter jag och svettas som en gris, om det beror på feber, chokladen eller en blandning vet jag inte..

Har iaf sovit ut idag, det har jag behövt sen 1½ månad tillbaka, sov 13h!!

Nu kommer det fler bilder:


Sliten tjej dagen efter!




AKER BRYGGE

'
åt på TGIF


Vi laddar upp inför kvällen...och pojkarna....SPELAR!!!


suck & blow, hahahah det ser ut som att b gör något annat här än kortspelet....


påvag mot staden....


dubbelhakan på mig men det bjuder jag på, dagen efter...

Om jag grinade när de for? JA. Snart ses vi igen bästa ni:)

Det var den bästa helgen i Oslo, utan tvekan! PUSS!

Nu ska jag se oth och dricka varm nyponsoppa från IKEA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0