tors.

Började 07.00 imorse så klockan stod på 05.50, heja!

Dock jäkligt skönt att börja så tidigt för då slutade redan vid halv3:) Nice!!

Har plockat litegrann sen jag kom hem, idag kommer pappa och anna!!!!! Har inte förstått det än, har inte träffat dom sen studenten och det är liksom.....över 3 månder sen, galet! De ska sova här en natt sen på hotell:) Jag är ledig imorgon så då ska vi väl gå runt på stan och så tror jag, det blir super!

Sen är jag ledig i helgen också:) Skönt! HELT ledig. så nu har jag helg!
Nä, nu ska jag klä mig, lär nog inte bli mycket bloggande i helgen skulle jag tro.

Så ha en fin helg så kanske jag uppdaterar nån gång:) PUSS


mina underbara vänner när de var här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0