sön.

Söndagar innebär ofta städdagar för oss, oftast är det den enda dagen vi är helt lediga tillsammans. Dock hinner det aldrig bli såpass skitigt att det tar flera timmar för oss att städa, snarare 45minuter, och då dmmtorkar vi och hela köret.

Idag har jag knappt någon röst så ska hålla mig till att inte prata och hoppas att min mat lust kommer tillbaka. Den fanns varken igår eller i fredas. Jag tvingade dock i mig lite nyponsoppa och hårdmackor (okej, kanske lite blåbärspaj också.....), sen öste B på mig varm mjölk med honung, som för studen hjälpte mot min fruktansvärda hals! Så idag blir det soffan igen, somnade där igår så fick B bära in mig när han gått och lagt sig, otroligt skönt:) Tycker det är rätt mysigt att bara vara i samma rum, man behöver inte säga något. Man vet att den andra alltid finns där!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och försöka få bort huvudvärken och yrheten här.
Men först vill jag bara tipsa om min nya mascara från guerlain:

den lilla borsten använder man "längst in", där man inte kommer åt med den större samt den undre ögonfransraden. Den större borsten ger volym samtidigt som den "särar" på fransarna borsten. Tycker den är otroligt bra!! Som N sa till sin nya mascara "efter jag köpt denhär kommer jag aldrig köpa en billigare mascara, för det lönar sig verkligen". Och jag håller med, har även haft DIOR och den älskar jag, men hon på affären rekommenderade denna så:) 320 NOK kostar den.





Var bara tvungen, haha! Lekte lite med min kamera ;)
Och jag är verkligen sämst när det kommer till inställningar osv....

Jaja, soffan var det. Ha en fin söndag:)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, kul att Städa den enda dagen ni är lediga tillsammans? :P

2009-09-20 @ 13:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0