svar på tal

Ja, självklart trivs jag. Men samtidigt har jag/vi haft motvind iprincip sen vi kom och det är inte förrns nu det börjar vända: problem med lägenheter, jobb och allt sånt. Det tar sjukt mycket på krafterna. Då vill man bara vara nära sin familj och vänner. När jag har haft två jobb har allt också varit jobbigt, men jag är stolt över att jag klarade det och såg vars mina gränser låg, samtidigt som jag klarade av att säga ifrån när jag kände att det blev för mycket:)

Men nu börjar jag trivas mer och mer och det känns underbart!! Älskar att dela lägenhet med B och trivs otroligt bra i lägenheten, sen stormtrivs jag på barnhagen jag är på och har vänner här. Sen att Natalie och Jocke kommer flytta hit är ett ENORMT plus!!!!

jag ser inte mig själv bo här i flera år, men jag ser det som en riktigt stor utmaning och väldigt spännande utmaning! Och det ska bli skönt när jag kan "leva" lite mer när jag inte jobbar nätter varje helg!

SÅ där var svar på tal till den anonyma som undrade om jag verkligen trivdes och varför jag inte flyttar hem.

I nästa inlägg kommer bilder från helgen:) NU:mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte fast men dom vill ha mig som fast där och jag jobbar nästan heltid så det känns super! Hur går det för er? :) jobbar du lika mycket? kram

2009-09-29 @ 20:56:10
URL: http://jeaha.blogg.se/
Postat av: Philippa

Det är bra att du står på dig FERFER! Nu har jag bara 5000 kr kvar att betala av bilen på, sen kommer jaaaaaaag (och matte, men han räknas inte). SAKNAR DIG SUPER MYCKET!!!

2009-09-29 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0