=)

Igår när jag satt och beställde kameran fick Björn en bra idé, han tyckte vi skulle fara ner på stan istället och kolla om den fanns. Sagt och gjort. Jag är kär, pånytt. Haha, okej nu kanske jag överdriver. Men den är riktigt bra:) På de ställena vi var rekommenderade de den mest! Sen att den blev billigare i butiken gjorde inte heller något:)

Tog inte särskilt mycket bra bilder igår men.... här har ni lite smakprov:)


Måste faktiskt lägga in "första bilden".....


Sliten tjej som väntar i bilen :P

Okej, vi tog verkligen ingen bra bild igår. får se till att göra det idag/ikväll!

Var mysigt hos e&p, vi fick väldigt god middag, kortspelning, bilkörning osv! kvällen slutade med jobb som faktiskt gick riktigt bra, trots att jag var sjukt otaggad, men nästa helg är jag friiiii!!!!!

Ikväll vankas det bio, inglorious basterds, eller hur det nu stavas med jea & niklas! blir trevligt:) men nu, frukost sen storstädning!!

Ha en fin dag:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0