:)

Arbetsdagen gick bra idag, riktigt bra, och fort som tusan:)
Kvällen har varit lång, men kort. Vi har haft besök av e&p,
sett film, druckit ett glas vin, ätit godis, spelat kort, skrattat,
övervägt en spontanresa till Sthlm, övervägt lite till,
kommit fram till att vi tar det om nån helg istället.
Har haft en riktigt mysig kväll med andra ord, det gillas:)
Imorgon ska vi ner på stan, ska överväga ett par skor och en jacka (jag och n)...
(det vet självklart inte pojkarna om... ni vet killar och skor/jackor....) ;)
Kvällen kommer förhoppninsvis spenderas med grillning om vädret tillåter!
Så bilder kommer förhoppningsvis på söndag :D
Nä, nu ska jag sova. De andra ska se film men jag är sjukt trött så jag bangar..
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0