KONTROLLFREAK.

Jag hatar att inte veta allt och kunna allt som har med mig själv att göra.
Som exempelvis på mitt nya jobb. Jag hatar att inte kunna allt på en gång,
men vem kan allt utan och innan andra dagen? Förmodligen ingen,
då är man omänsklig. Men jag tror att jag ska kunna det, även fast jag vet att det inte går.
Och jag hatar det, jag vet att det inte går, ändå blir jag nervös för att jag inte kan allt.
Hur går det ihop liksom? Jag vet att jag låter helt knäpp i bollen, jag är nog det också,
men jag blir galen på mig själv!!!! Kan man inte bara slänga tankar i soptunnan?
Nu ska jag försöka att skita i tankarna och göra mitt bästa, mer än så kan jag inte begära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0