LUGN DAG - MINDRE LUGN KVÄLL.

Har blivit ompysslad hela dagen av mamma.
Hon har gjort slingor, klippt håret, noppat & färgat ögonbrynen på mig:)
Tog ett bad, gjorde inpackning, ansiktsmask och rakade benen,
så nu känner jag mig någorlunda fräsch inför kvällen :)

Snart ska jag bege mig till N & M, vi ska handla, göra oss iordning inför kvällen, äta middag, dricka gott och surra, skratta, dansa. Leva livet helt enkelt :) Underbart ska det bli iallafall. Har inte kramat om Matilda än heller så!!

Vi hörs kanske imorgon.
Ha en fin kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggo!

Det gick bra att träna, men jag känner mig fortfarande lite sliten i kroppen så jag tog det lugnt.. Ikväll ska vi nog äta på den där nya restaurangen, det ska bli mysigt :) Sen imorgon ska vi gå på stan lite, tror det ska vara soligt. sen ska vi dricka med lite folk :p



Ska ni ut ikväll eller? Puss&kram

2010-04-02 @ 15:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0