SLITEN KRIGARE.

Har nyss sett "my sister's keeper" med mamma.
Har sett den tidigare men den är så sjukt bra tycker jag.
Otroligt hemsk och kripande film, fyfan för cancer!

Tror jag ska lägga mig och läsa veckorevyn i sängen och bara mysa med mig själv.
Tomt att sova själv.. Eftersom jag iprincip aldrig gör det nu så känns det konstigt.
Men självklart är det bra att vara ifrån varandra och längta efter varandra.
Och det har jag gjort, eller det gör jag. Jag längtar efter dig hjärtat :)

Hursom. Ska ha lite "ensamtid" med mig själv, mys!
Godnatt kära ni ♥

Men först, lite bilder från igår!


Förfest hos Natalie, massa prat och skratt!




PUSS!!


"Det är fel näsa, DET ÄR FEL NÄSA!!!!" hahaha......


dans dans dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0