TEXT.

Vilken underbar dag vi har haft idag :)
Somnade inte förrns 4 inatt efter vilda diskussioner, haha....
Så vi vaknade rätt sent, kring halv 12. Men då var det strålande sol!!
Gick ner mot stan kring halv2 nångång, köpte en glass och gick till operataket.
Hur underbart somhelst :) Sen gick vi på stan efter brillejakt och conversejakt!
Mitt i allt ringer dom från Nattas intervju och säger att hon fick jobbet :D :D
Hur underbart somhelst, och det var det jobb som hon mest av allt ville ha!!
Gå in på hennes blogg (<-- klicka) snart så får ni veta vad hon fick för jobb.......
Björn hittade iallafall ett par solglasögon och jag hittade mina vita converse!!
Fyndade även i veckan när jag var på stan med Sara, ett par svarta pumps för 99kr på din sko!!
Bilder från idag kommer strax :) Blir så långt inlägg annars...
(klicka på bilderna för att göra de större)




Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ju okej om någon av er skulle nämna vem som fixade jobbet åt henne!? ;) hehe

2010-04-24 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0