UNDERBAR KVÄLL MED UNDERBAR VÄN.

Har haft en helt otroligt bra dag!!

Först en supermysig lunch med världens bästa pappa på invito.
Hinner inte träffa han mer för dom åker somsagt till Borga ikväll :(
Men det var iallafall jättemysigt att sitta och prata och bara umgås.
Mötte upp Natalie efteråt och det var så underbart att se henne igen,
bara prata och umgås. Imorgon ska vi + Matilda käka middag sen utgång,
kommer nog bli kanon :) Matilda åker ju till Spanien en månad också,
lite avundsjuk är jag (men mest glad för hennes skull såklart)
Sen for jag, mamma och patrik och åt på Lottas, mums och mysigt var det:)
For och handlade lite gott till kvällen med Philippa.
Delade på en flaska vin och pratade om allt och inget:)
Tänk att jag är så lyckligt lottad som har så FINA och UNDERBARA människor i mitt liv.
Trots att man inte träffats på flera månader känns det som om man sågs igår:)
Jag är verkligen glad att jag har vänner och familj som bara ger mig positiv energi.
Ni är helt enkelt bäst, jag kan inte säga det för många gånger. Ni betyder verkligen allt♥

Men nu är jag trött och ska sova, och jag kommer somna med ett leende på läpparna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0