ÄNGEL.

För massamassa år sen, nästan 10 år sen fick jag en guldängel i julklapp av pappa.
Sen dess har jag tappat bort det X antal gånger, men det har alltid kommit tillbaka.
En gång var det borta i ett halvår, sen hittade Liselotte det i bilen när hon städade.
När vi var i Egypten tog jag massage på hotellets strand, och han som masserade
tog av mig halsbandet för att det inte skulle göra ont. Självklart glömmer jag det där,
kommer på det sent på lördagkväll. Björn går till receptionen, ger dom hans mailadress,
och ber de höra av sig om dom skulle hitta det, vilket var väldigt liten chans.
Vem i ett fattigt land skulle inte ta ett guldhalsband om de fick chansen?
Så jag trodde hoppet var ute, blev väldigt ledsen i och med det betyder något.
Sen ringer Björn och väcker mig och berättar att han fått ett mail från receptionen,
dom hade hittat halsbandet. det är nånting speciellt med min ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0