ARBETSDAGAR-

5 arbetsdagar kvar som kommer att springa iväg!!!
Jobbar stängning alla dagar utom fredag, så dagarna blir inte långa,
vilket jag gillar denhär veckan iochmed att vi far på söndag :D
Nu har vi växlat pengar också. Visste ni att egypten har världens näst mest smutsiga pengar?
Och jag lovar, dom luktar smutsigt också. Så handspriten ska med, det kan jag lova!
Men dom har också världens bästa dykning/snorkling tydligen.
Så jag får vika mig och ge det en chans. Så idag ska det handlas simfötter....

I helgen hade vi förövrigt party med endel av zaratjejerna,
och det blev riktigt lyckat :D Alla var på topphumör och kvällen var fantastisk!
Ni får bilder lite senare när jag lagt in dom på datorn!
Tillsvidare får ni några småbilder på lite IKEAköp. KRAM ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0