CHOKLAD.

Nu har jag varit "hyffsat" duktig några veckor, försökt att inte äta så mycket godis osv..
Har väl gått sådär, vissa veckor bra, andra mindre bra. Men nu när det närmar sig semester så skiter jag faktiskt i det. För nu ska jag njuta. När jag kommer hem kan jag ta tag i dedär igen. Men min kropp börjar liksom ställa sig in på semester, orkar inte kliva upp och gå promenad innan jobbet, inte laga mat etc. Ja, man blir lat helt enkelt! Men det kan man få vara ibland, speciellt när man jobbat häcken av sig i sommar! Så jag startade iallafall dagen med lite choklad i magen, och vad kan gå fel då liksom? :)

Elin ringde och frågade om jag kunde börja 12 istället, självklart. Vill ha så mycket övertidstimmar som möjligt innan vi åker så jag slipper missa en hel vecka med pengar! Igår skulle jag egentligen vara ledig men då jobbade jag. Tror jag har nästan 3 dagar betalt nu när vi är borta, skönt :) Då blir det inte lika jobbigt när man kommer hem :P
-
Har letat min kamera också men jag hittar den inte!!! Och har inget minne av var jag la den i söndags när vi varit och grillat. Ville ju visa lite bilder från i lördags.. Jaja, dom får ni se en annan dag kanske! För nu ska jag äta frkostnr2 (första frukosten bestog ju av choklad...). Hoppas ni får en fin dag ♥ bjuder på några bilder från sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0