CRAZY.

Jäklar vilken dag på jobbet skulle man nog lugnt kunna säga.
Full rulle HELA dagen. Men tiden går riktigt snabbt, nästan lite för snabbt..
För man hinner liksom inte allt man tänkt.. Men det är en annan femma!
Bra har det gått iallafall:) Så efter jobbet for vi och köpte simfötter till mig,
lite mat och karrrrra! Så ikväll har vi gottat oss rejält :)
Imorgon kommer Elin&Pontus hit så ska vi ha det lite mys.
Dom flyttar ju hem snart, shit vad tiden går fort!!!!
Sen måste jag packa också, herregud när ska jag hinna det?
Jobbar stängning på lördag också. Borde kanske börja nu?
Ja, tillsvidare bjuder jag på några bilder från i lördags.
Varför ser jag helt galen och övertaggad ut på ALLA bilder? Haha :)
PUSS!
UNDERBARA gäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0