IMORGON.

Hade en helmysig kväll igår med e&p, Björns kycklingsoppa, jordgubbsfromage, monopol och vänner. Kan det bli mycket bättre? :) Tror inte det. Klev upp kring halv9, har endel saker att fixa innan jag börjar. Inget har ju öppet imorgon, så är verkligen i sista minuten känner jag. Och det är verkligen inte likt mig, jag är ju planeringsmänniska! Vad hände?? Tror nog B har fått lite väl mycket inflytande ;) Han är nog den person som planerar minst, han och pappa. Nä, nu får jag faktiskt komma tillbaka till mitt gamla jag, haha! Nädå, jag trivs rättså bra med att vara i sista minuten, iallafall just nu :)

Nu ska jag ner på rimi, handla lite lunch, vill inte ha nån äcklig lax idag.
Sen ska jag bege mig mot stan för lite småshopping inför resan.. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0