10-11

Sista dagen på 2010. Vad ska man säga om detta år då?
Det har hänt så otroligt mycket saker. Och jag älskar det!
Och det är alltid lika spännande att tänka vad man gör om ett år!
2010 har jag iallafall levt livet i Oslo, bytt jobb från något jag stormtrivdes i,
till något jag ÄLSKAR. Jag har har testat på att bo i "kollektiv",
varit i Egypten med min fina och bara levt livet, jobbat ännu mer,
varit hemma på semester, shoppat alldeles för mycket skor (enligt B, men inte enligt mig;)),
lärt känna nya underbara människor och bara tagit vara på tiden.
-
Ikväll kommer Malin & hennes Erik hit och firar in det nya året med oss,
med god mat, massor med lekar och underbart sällskap kan det bara inte bli fel:)
-
Önskar dig ett gott nytt år och en underbar sista kväll på 2010. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller nog med Björn ang skorna....Ha nu en underbar nyårsafton med vännerna!Älskar o saknar dig!KRAM!!!!

2010-12-31 @ 12:44:19
Postat av: Elin

GOD JUL underbara van!! Jag saknar dig.



PUSS!!!! Vi ses i April?? /Elin

2010-12-31 @ 12:44:29
Postat av: Morfar

Mormor och morfar samt Rolf vill önska

dig och Björn ett riktigt



GOTT NYTT ÅR



2011-01-01 @ 10:21:44
Postat av: Jennifer

Mamma: Nädå, behöver lite fler skor tror jag:) Älskar dig med.



Elin: Detsamma kära du, hoppas ni njuter varje sekund i paradiset :D



Morfar: Gott nytt år på er med, Björn hälsar till alla :)

2011-01-01 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0