UNDERBARA JUL.

Åh vilken underbar jul.  Helt underbar har den varit, ÄR den!

Vi kom fram sent på torsdagkväll, gick hur bra somhelst att köra.
For hem till pappa och sov där. Tårtfrukost och paketöppning, mys.
Vidare till mamma, lite julfrukost och mer paketöppning.
Sen kom Philippa och hämtade upp mig och tog mig till Team Sportia
där min present väntade, fick välja fritt bland skor som jag kan ha på jobbet :)
Världens snällaste. Sen skulle jag vidare till Gräsmyr där jag stannade resten av kvällen.
God mat, underbara presenter, spel och allmänt mysigt.

Hade världens bästa födelsedag och blev nästan rörd till tårar av alla fina paket.
Helt fantastiska ALLIHOPA!

Idag har vi varit hos släkten och ätit gomat, nu ska jag snart till philippa och umgås!
Hoppas ni haft en fin jul så får ni fler uppdateringar när jag kommer tillbaka till Oslo.
För nu vill jag bara njuta av sista tiden i underbara Umeå. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0