08.06

Jag måste verkligen vara knäpp eller ha nån knäpp inställning i skallen.
Jag kan ju verkligen aldrig sova länge :P Men idag gör det inte så mycket.
Ska iväg och träna stepstyrke klockan 10, men då kan jag lika gärna gå dit tidigare,
gå på rullbandet lite tänkte jag. (Kan inte springa, har sträckt mig)..
Men jag hoppas det ska gå bra på passet ändå, för spinningen gick fint:)
Och känner inte för att gå UTE idag då det vräker ner snö, fyfasen....
Idag ska jag och B bara ha en mysig dag och ta hand om varandra.
Känns som att det var länge sen. Vi ska kanske gå på nåt museum eller nåt:)
Älskade du.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Lät som en mysig dag:)

2010-02-20 @ 10:05:25
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0