det är dags för FREDAGSMYYYS

Vilken bra dag jag har haft :) Trots snöstorm!!
Dagen har gått fort, avslutade med en timmes träning innan jag gick och handlade och gick hem.
Nu sitter jag med datorn i knäet och en filt och myser framför let's dance. Snart kommer Elin & Pontus hit. Vi ska se en film eller nåt. Bara ta det lugnt och fortsätta mysa, det är ju somsagt fredagsMYYYYYYS!
Har lagt in bilderna från förra helgen. Haha, många kan jag tyvärr inte lägga ut.... Haha, ja så hemska är dom ;) Så dom håller vi för oss själva tror jag! Men här har ni några!
vi är NÄSTAN lika långa som matte..... NÄSTAN!
Fint väder hade vi iallafall :)
Oj, sne bild... Vi var hungriga så vi käkade på friday's!
Mer kommer....
Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0