ONSDAG.

Sov som en ängel inatt! Men trots det är man inte pigg när man ska upp före 6! Bara att bita ihop och kliva upp:) Det som är positivt med att börja 7 är att jag slutar halv3 och att man får sova med barnen! Puss på det!
Träningen gick dock PISS idag. Sträckte mig förra veckan, och har inte tränat sen i torsdags. Så då tänkte jag att det hade gått över idag för jag känner aldrig något när jag går eller så. Men nä, började känna efter 5 minuter att det gjorde lite lite ont. Men klarade inte att springa längre än 35minuter.. Men så fort jag börjar gå känns det bra och så fort jag börjar springa gör det jätteont. Usch. Så imorgon ska jag göra något jag inte är något superfan av, nämligen spinning.... Är lite taggad så jag hoppas det går fint :)
Helgen blir lugn för jag är PANK, verkligen.. usch!
Så det blir att snåla på varenda liten krona nu.
Får lön nästa vecka, förhoppningsvis.
Om min chef är där så vi kan skriva kontrakt!
Nä, nu ska jag mysa med min kära i soffan =)
PS. bilder kommer. Måste bara installera nåt på macen så jag kan lägga in de på datorn, hittar dock inte skivan.....
(sen blir det inga mellanrum TROTS att jag gör det, sjukt störande!!!!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också det där problemet med mellanrum!!! Det är så JÄVLA störande! Måste vara nån konstig Mac-inställning :O Men det funkade på våran dator tidigare sen helt plötsligt slutade det.



Lycka till på spinningen :) Vilken tid är den?

2010-02-17 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0