Helomvändning på fredagskvällen!

Oj vilket oväntat slut det blev på gårdagen måste jag säga.
Vid halv 11 ringde Björns kompis Björn och frågade om vi hade lust att hänga med dom ut. (Kanske ska notera att jag låg i mjukisbyxor, osminkad under filten med godis). Men vi ringde upp och sa att vi kommer, 30 minuter senare befann vi oss i deras lägenhet och nån timma senare var vi på någon bar vid aker brygge som jag inte kommer ihåg namnet på.

Blev en riktigt lyckad kväll :) Som N sa, de spontana utgångarna blir alltid roligast. Blev ingen superlång kväll så vi var hemma kring halv4, men roligt hade jag och dessutom blev det en billig kväll! Idag mår jag bra eftersom jag inte drack särskilt mycket alls igår, skönt! Självklart lite sliten, men ja vad ska man säga? =) Det får man bjuda på. Men ska nog inte gå och träna på en gång, hade tänkt att gå ut och gå snart, lämna timlista osv. Sen blir det städning för heeela slanten! Eftersom vi ska till sverige imorgon och handla känns det skönt att storstäda idag, även fast lägenheten inte är sådär superskitig men:) Jag har sett värre kan jag lova, haha ;)

Önskar er alla en underbar lördag :)
(och nej, inte kunde jag sova ut idag heller....)


Hahaha, jag var bara tvungen att lägga upp denhär bilden,
trots att den är JÄVLIGT JÄVLIGT suddig men så klockren!!!
Den luvan for nog runt hela nattklubben ;) Underbara Elin och Underbara utgång

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha jag sa ju det;) Vad bra att ni hade kul. Köp mycket godis imorgon. Finns det meloner? puss.

2010-01-30 @ 10:40:54
URL: http://natalieg.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha melon godis ju:) rosa, sura!!

2010-01-30 @ 20:25:54
URL: http://natalieg.blogg.se/
Postat av: Elin

Underbara Du!

2010-01-30 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0