lör.

Godmorgon:)

Vaknade utvilad klockan 10, så underbart skönt!!!! Var helt slut igår, vet inte om jag har nån nförkylning i kroppen eller vad det är. Ska iallafall gå ut och gå, samtidigt lämna timlista, sen går jag förbi SATS påvägen hem så då ska jag nog gå in och köra lite styrka:)

Björn jobbar till 1 så efter det ska vi städa lite och så.
Och ikväll skulle vi somsagt på bio med e&p, blir mysigt:)

Ha en underbar lördag!
Ut i kylan......


tänk om man hade lyxen att få vara i thailand under denna kyla????


när jag har gjort mitt i norge, blir det nog en resa till thailand,
indien, vietnam eller något sånt:) så underbart härligt!
Men tills dess får jag klara mig i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0