lör.

Usch vilken hemsk dag det var igår..

Det började med att jag inte hade någon somhelst aptit på morgonen (vilket jag alltid brukar ha!!!!), sen när jag kom till jobbet fick jag lite ont i magen, ju längre dagen gick desto värre blev det. Fick inte i mig nånting till lunch heller.. Så vid 2 skickade dom hem mig.

När jag kom hem kändes det faktiskt lite bättre, hade fortfarande ingen aptit, sprängande huvudvärk och feber. Men magen kändes bättre. Sen när B tvingade i mig blåbärssoppa vid 7 blev det ännu värre. Hade så fruktansvärt ont i magen, ville bara spy men det kom inget (tackolov för de). Jag brukar nästan aldrig klaga när jag är sjuk (tvärtemot Björn ;), haha) men jag kunde knappt ligga raklång.

Fick iallafall i mig en halv lussebulle innan jag somnade:)

Idag mår jag bättre, men mår fortfarande lite illa.
Hoppas inte magontet kommer tillbaka..
Så idag blir det bara lugnt, skulle träna men det är
nog inte sådär jättesmart tror jag!

Nånting roligt är ivartfall att matte och philippa kommer hit den 12-15 februari :D :D :D Skulle boka biljetterna igår men då funkade inte mitt kort att betala med :( Så förhoppningsvis kan matte betala idag!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan,
hoppas ni fick en bättre start på er helg än vad jag fick:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0