När ska allt vända?

Nu är allt så otroligt bra: i februari får jag fast kontrakt på dagiset och slipper alla timlister, philippa och matte kommer snart hit, natta & jocke flyttar snart hit och jag är bara så lycklig med mitt liv, nära och kära och de val jag gjort. Men då blir jag bara så orolig och tänker när vänder allt?

det är hemskt att tänka. Borde egentligen bara vara lycklig för stunden, det är jag. Men samtidigt rädd för att nåt ska komma ivägen för allt bra.

Nä, nu får ja ge mig. Bara vara lycklig :)

Puss på alla mina underbara nära & kära!!!

Kommentarer
Postat av: Philippa

Så ska du absolut inte tänka pucko! Var bara glad över att allt är så bra:) Speciellt över att vi snart ses igen :D JAG LÄNGTAR EXTREMT MYCKET!

2010-01-19 @ 20:17:03
Postat av: Natalie

men herregud!! njut gumman:D sluta tänk. puss

2010-01-19 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0