SÖNDAG.

Vilken seg dag det har varit.

Vaknade vid 10, såg lite tv, åt frukost. Vid halv 12 gick jag ut och gick nästan 2h och sen dess har jag hjälpt B med CV, spelat kort och sett lite mer tv. Mysigt:) Men tiden går sakta idag, vilket är SKÖNT. Söndagar brukar alltid gå så fort, helt plötsligt är klockan 23 :P

Snart ska vi laga mat, blir något enkelt bara!
Sen blir det väl som de flesta söndagar = lugnt med film eller något!

I veckan blir det jobb och träning som är prioriteringarna.
Inget party för min del, varken pengar eller lust för det så:)
Hoppas ni har en bra söndag, nu = middag!


Här har ni en bild från nyår. Fler kommer när E skickaaaar:)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad fin du var i håret=)

2010-01-03 @ 17:47:35
Postat av: Natalie

hahaha jag vet!! helt galet. Matilda måste komma och hälsa på oss när vi flyttar.

2010-01-04 @ 21:47:09
Postat av: Natalie

JA:D fast en nyare modell. ska lägga ut en bild och visa

2010-01-05 @ 21:42:31
Postat av: Natalie

Jag har redan fixat dina nr älskling:) PUSSS.

2010-01-06 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0