torsdag

Okej, idag är jag riktigt riktigt utvilad!!!! Somnade kanske kring halv12 igår och klockan stog på 07.20. Så jäkla skönt:) "Måste" nämligen ta bilen till jobbet idag för att vi har personalmöte ikväll, och om jag tar t-bana osv är jag hemma kanske halv9 och om jag tar bilen är jag hemma halv 8. Ja, ni förstår kanske vad som lockar ;)

Snart är det helg igen! Veckorna går riktigt riktigt fort så snart är det vår :) Hehe!
Nä, nu måste jag äta upp mitt ägg och borsta tänderna sen sticka!

Har riktigt ont i halsen idag :( Hoppas inte jag blir förkyld!!!!

Ha en fin dag:)

Kommentarer
Postat av: Natalie

krya på dig. Hör av mig imorgon,godnatt puss.

2010-01-22 @ 00:50:32
URL: http://natalieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0