EGYPTEN!!

Vet ni? Jag och B ska till Egypten 15 augusti :D

Jag är överlycklig just nu. Skulle ju egnetligen inte ha någon semester i sommar, men nu får jag det trotsallt!! Egentligen skulle vi åka med Natalie&Jocke, men först fick inte jag & N ledigt samtidigt sen bestämde dom sig för att kanske ta en resa till vintern eller så istället.

Men idag fick iallafall jag reda på att jag får vara ledig den veckan!!
Vi hittade en jättebillig all inclusiveresa på ett hotell som såg rätt fint ut :)
Men det känns viktigast att bara komma iväg, sola, bada och mysa.
Så om mindre än en månad far vi, det känns sjukt och underbart :D




Nu ska jag drömma vidare och hoppas att tiden går fort till den 15e :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så underbart för er!Kram

2010-07-16 @ 16:14:13
Postat av: Philippa

Fasen vad härligt för er! SAKNAR DIG. Puss

2010-07-18 @ 13:04:52
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0