BJÖRNS DAG.

Nu ska jag berätta lite om min födelsedagspresent till Björn.
Jag jobbade dubbelt på hans riktiga födelsedag, så jag for tidigt på morgonen och var inte hemma förrns halv12. Både Natalie & Jocke var inte hemma förrns halv9-9. Vi hade planerat att grilla, men Björn fick göra iordning all mat, så åt de 3. När jag kom hem fick han en billig t-shirt och ett halsband. Inget speciellt, så jag såg på han hur besviken han blev. Tror ni inte att jag fick dåligt samvete?
Så kom fredagen, Dagen med stort D. Björn trodde att vi skulle överraska Natalie (iochmed att hon fyllde 20 år den helgen) med att fara och äta på Friday's. Det han inte visste var att alla 3 visste att det var han vi egentligen skulle lura. Så Björn och Jocke tog på N ögonbindel och gick ner och var påväg (trodde B) mot bussen. Men när de kom utanför dörren så tog Natalie av sig ögonbindel och gav den till Björn. Medans dom körde runt med Björn så for jag och hämtade upp  Björns bästa kompis Dennis på centralstationen. Vi for hem till oss, hämtade filtar, mat etc och gick upp mot parken ovanför oss. Dennis gick och gömde sig i en buske. Natalie tog av B ögonbindeln och där satt jag & Jocke. Vi ville även här att han skulle bli aningen besviken i och med att vi skulle grilla korv (vilket han inte är särskilt förtjust i) istället för att käka på friday's. Vi satt där och pratade lite, sen fick han en jättefin klocka av mig som han önskat sig, självklart blev han jätteglad:)


Efter nån minut ringde N en signal till Dennis, så kom det fram ett fyllo (trodde Björn) och ramlade på vår filt. Jag och N började skratta medans jocke kunde hålla masken. Tillslut tog Björn av han luvan och där var Dennis! Tror ni han blev chockad?? Älskar att överraska när man vet hur glad den andra personen kommer att bli. Dennis stannade här i 10 dagar, och Björn fick ledigt nästan hela veckan från jobbet också så det var perfekt! Här har ni lite bilder sen den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0