DUKTIG JENNIFER.

Vaknade vid 10 idag, riktigt skönt efter en helg med jobb, sommarfest och lite sömn. Så det tackar jag för :) Vid halv 11 for jag ut och sprang för första gången iår!!! Otroligt härligt men fruktansvärt jobbigt. Var inte ute så jättelänge men jag tog mig ut och det är det (nästan bara iallafall....) som räknas. När jag kom hem hängde jag in tvätten, städade min garderob, dammsög (?) hela lägenheten osv. Nu har jag duschat och ätit så nu ska jag snart bege mig ner mot stan för att inhandla lite saker innan min första dag på mitt nya jobb börjar :) Det kommer bli riktigt bra tror jag, känner på mig det. Ni får veta senare hur det gick, för nu måste jag borsta tänderna och börja gå mot stan.
Här har ni iallafall några bilder sen mamma&Patrik var här och hälsade på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0