EN UNDERBAR KVÄLL.

Vi hade en helt underbart mysig kväll igår.
Det började med att jag hade gjort iordning mat, skurit frukt osv.
Och eftersom jag älskar att överraska hade jag inte sagt nånting :)
Han tjatade hela vägen om att han var tvungen att äta nåt,
men tillslut lyckades jag övertala honom om att det finns mat där.
Sen tog vi en båt ut till en av öarna, där var det en lång strand
och en STOR yta med gräs man kunde sitta på.
Så vi var där hela kvällen, åt gott, drack lite champagne
och bara njöt av varandras sällskap. Dock blev det jäkligt kallt,
det blåste jättemycket därute så vi for tillbaka kring 9.
Men kvällen hade inte kunnat bli bättre ♥ tack hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0