FOTBAD.

Vaknade vid halv10 idag och var hur trött somhelst, vad har hänt???
Förmodligen för att det är så mycket nytt på jobbet osv. Men det är kul=)
Gick ut och satte mig i solen och har suttit där i ca 2 timmar innan jag blev less.
Nu har jag plockat ur diskmaskinen  och sitter i ett fotbad.
Mina fötter har blivit härdade de sista dagarna. Jag brukar aldrig få skavsår,
men nu har jag fått det av mina nya springskor och det blir inte bättre av mina jobbskor!
Så nu använder jag fotbadet jag fick av Björn i höstas för andra gången....
Så typiskt mig att säga att "jag kommer använda det varje dag", jo tjena...



Jag börjar jobba om 2,5h så nu ska jag duscha, äta osv.
Imorgon är jag ledig sen jobbar jag på lördag.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen,
kanske tusenfryd på söndag om inte jag jobbar:)
Har ni några bilder från sist vi var på tusenfryd, men vi har mest filmer därifrån:)
Nä, nu ska jag gå och duscha, så hörs vi KANSKE ikväll, annars imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0